„A változtatás titka, hogy az energiádat nem a régi elleni harcra, hanem az új felépítésére összpontosítod."
/Szókratész/
D&E CONSULTING Dankó Edina business és karrier coach Mi az a coaching?
A coaching során a coach a coachee szemléletének fejlesztésére, tudatosság növelésére, önbizonyosság erősítésére, értékeinek felismerésére törekszik. A coaching lehetővé teszi a coachee számára képességeinek oly módon történő kihasználását, mely hozzásegíti őt a SIKERHEZ.
A coaching egy teljesebb, egy élhetőbb jövőkép kialakítását teszi lehetővé a coachee számára. Képessé tesz a az öntudatosabb, magabiztosabb helyzetkezelésre, a problémák szintjéről a megoldások mezejére terel.
Ha úgy érzed elakadtál, nem találod a kiútat a helyzetből? A coaching folyamata során a coach eszközei használata által segít megérkezni oda, ahova szeretnél!
„Ha van egy barátod ajándékozz neki halat. Ha viszont valóban szereted, akkor tanítsd meg halászni.”
A kulcs a te kezedben van! A coach irányt mutat, hogy megtaláld a megfelelő zárat, és hozzásegít ahhoz, hogy ki tudd nyitni azt ajtót, melyre vágysz; az ajtó, mely egy teljesebb jövőt ígér.
A kulcs a jövőben rejlik! A coaching egy szebb, boldogabb, vonzóbb jövőkép kialakítására törekvő folyamat.
Business coaching:
A business coaching alkalmával személyre szabottan támogatom az ügyfelet abban, hogy az üzleti élete során sikerrel teljesítse feladatait. Coaching módszerek és kérdezéstechnika révén fejlesztem ügyfelem képességeit, hogy ezáltal eredményességét növelni tudja. A magunk fejlesztésére fordított befektetés mindig megtérül!
Az első alkalmat megelőzően 20-30 perces egyeztetés történik a coach és a coachee között a téma és az irány kijelölésében. A konzultációk száma témánként és egyénenként változó.
Új szemlélettel a SIKERES helyzetkezeléshez D&E CONSULTING Dankó Edina business coach
önismeret fejlesztés
Minden ember különböző tulajdonságokat hordoz. Minél jobban ismerjük magunkat, annál működőképesebb kapcsolatokat tudunk kialakítani más emberekkel.
Ahhoz, hogy kapcsolataink minőségén képesek legyünk változtatni, első körben bizonyos fokú önismeretre kell szert tennünk.
kommunikációs készségek fejlesztése
A jó kommunikáció elengedhetetlen ahhoz, hogy sikereket érjünk el!
konfliktuskezelés
A megfelelő kommunikációs eszközök elsajátítása révén képesek vagyunk a konfrontáció során a hatékonyabb helyzetkezelésre.
Az „aktív figyelés” eszközének használata különleges jelentőséggel bír konfliktus helyzetekben. Figyelemmel kell lenni a másik fél általi kommunikációra, non-verbális és verbális eszközeinek használatára.
A kommunikációs csatornák fejlesztése rugalmasabb kapcsolattartást tesz lehetővé.
stresszkezelés
Napjaink egyik meghatározó problémáját jelenti a stressz leküzdése. A stressz függ a személyes megítélésünktől és attól, hogyan érzékeljük és milyen módon kezeljük a felszültséggel teli helyzeteket.
A stressz-helyzetek stabilabb kezelésére segítséget nyújt a belső egyensúly kialakítása, a biztonságérzet megteremtése. Azáltal, hogy magabiztosabbak vagyunk jobban álljuk a „hullámverést”.
A stresszhelyzetekben adott reakcióink - a szokásaink, a hozzáállásunk - újra értelmezése, megváltoztatása; pozitív formába történő átfordítása új utakat nyit meg számunkra.
A stressz akár produktum is lehet számunkra!
burnout megelőzés
Munkahelyi problémái miatt fizikailag, szellemileg, mentálisan kimerültnek érzi magát?
A kiégés kialakulása hosszú folyamat eredménye, bizonyos esetekben több évig, akár évtizedekig is eltarthat a burnout egyes fázisában való élet, melynek egyik jellemző tünete a túlzott aktvitás. A következő fázisban már megjelenik az időhiánnyal való küzdelem, empátiára való törekvés is egyre fogy; a távolságtartó viselkedésünk pedig védelmet nyújt az elégedetlenség, a csalódások, a stressz elkerülésében. A harmadik és egyben utolsó fázisban passzívvá, érdektelenné válunk.
Elégedettség, Önbizonyosság, Vonzó célok, Cselekvőképesség, Integritás amire biztosan szükségünk van; és egy jó barátra, egy coachra, egy olyasvalakire, aki támogatja Önt a burnout nélküli élet felé vezető úton.
motiválás
Hogyan motiváljuk megfelelően a beosztottakat, hogy kellő odaadással végezzék munkájukat? Hogyan motiváljunk úgy, hogy eredményeket érjünk el?
Az motiváció szempontjából az egyik kiemelkedően fontos dolog az értelem. Az emberek azzal szeretnek foglalkozni, aminek látják értelmét, látják célját és tudják, hogy feladataikkal valami nagyobb dologhoz járultak hozzá, mint például a vállalat sikere.
delegálás
A delegálás nem más, mint azon feleadatok átruházás, melyek a vezető felelősségi körébe tartoznak. A delegálás egyik alappillére a bizalom, ha a vezető megbízik a beosztottban könnyebben ruházza át azon feladatokat, melyekkel felelősséggel tartozik. Hogyan alakítsuk ki a bizalmat a beosztottakkal?
időgazdálkodás
Az idő nyomása gátolja a gondolkodást. Egyre több hibát vétünk. Időt nem vásárolhatunk, de megtanulhatunk úgy bánni az idővel, hogy ne érezzük magunkat az idő nyomása alatt. Hogy tudunk javítani az idő kezelésén? Feladataink átszervezésével javíthatunk az idővel való gazdálkodásunkon. A határidők kiszabásánál legyünk figyelemmel a körülményekre és valós határidőket adjunk meg.